РемБуд > Главная > ДБН > Проект зміни № 5 ДБН 360-92**
Проект зміни № 5 ДБН 360-92**22-09-2013, 17:24. Разместил: nalex |
По состоянию на начало сентября внесен проект изменений № 5 в ДБН 360-92**, касающийся регулирования расстояний между остановками общественного транспорта в населенных пунктах. ДБН 360-92**, проект изменений № 5, общественного транспорта "Містобудування. Планування і забудова населених пунктів”п 7.42 Викласти у новій редакції: Відстань між зупинками на лініях громадського пасажирського транспорту у межах територій населених пунктів встановлюється з урахуванням забезпечення радіуса пішохідної досяжності, а також швидкості сполучення на маршрутах з дотриманням умов безпеки руху. У межах забудови відстань між зупинками на маршрутах автобусів, тролейбусів і трамваїв, транспортні засоби яких працюють у звичайному режимі, слід приймати: - у найзначних та значних містах: - у центральній зоні - 300-400м; - середній зоні - 400-500м; - периферійній зоні - 500-600м; - у великих та середніх містах: - у центральній зоні - 400-500м; - середній зоні - 500-600м; - периферійній зоні - 600-700м; - у малих містах: - у центральній зоні - 500-600м; - периферійній зоні - 700-800м; Для експрес-автобусів, швидкісних трамваїв відстані між зупинками слід приймати у 1,5 – 2,0 рази більше. Для ліній метрополітену та електрифікованих залізниць відстань між станціями залежить від величини пасажиропотоку, який вони обслуговують, розміщення в їх зоні пересадочних вузлів і обґрунтовується відповідними техніко-економічними розрахунками. Якщо зупинки розташовані між перехрестями з протилежних сторін вулиці, між ними необхідно влаштувати пішохідний перехід, який може бути в одному або різних рівнях з проїзною частиною. Вернуться назад |