Проект зміни № 5 ДБН 360-92**

По состоянию на начало сентября внесен проект изменений № 5 в ДБН 360-92**, касающийся регулирования расстояний между остановками общественного транспорта в населенных пунктах.

"Містобудування. Планування і забудова населених пунктів”

ДБН 360-92**, проект изменений № 5, общественного транспорта

п 7.42 Викласти у новій редакції:
Відстань між зупинками на лініях громадського пасажирського транспорту у межах територій населених пунктів встановлюється з урахуванням забезпечення радіуса пішохідної досяжності, а також швидкості сполучення на маршрутах з дотриманням умов безпеки руху.


 Проект зміни № 5 ДБН 360-92**

У межах забудови відстань між зупинками на маршрутах автобусів, тролейбусів і трамваїв, транспортні засоби яких працюють у звичайному режимі, слід приймати:
- у найзначних та значних містах:
- у центральній зоні - 300-400м;
- середній зоні - 400-500м;
- периферійній зоні - 500-600м;
- у великих та середніх містах:
- у центральній зоні - 400-500м;
- середній зоні - 500-600м;
- периферійній зоні - 600-700м;
- у малих містах:
- у центральній зоні - 500-600м;
- периферійній зоні - 700-800м;

Для експрес-автобусів, швидкісних трамваїв відстані між зупинками слід приймати у 1,5 – 2,0 рази більше.

Для ліній метрополітену та електрифікованих залізниць відстань між станціями залежить від величини пасажиропотоку, який вони обслуговують, розміщення в їх зоні пересадочних вузлів і обґрунтовується відповідними техніко-економічними розрахунками.

Якщо зупинки розташовані між перехрестями з протилежних сторін вулиці, між ними необхідно влаштувати пішохідний перехід, який може бути в одному або різних рівнях з проїзною частиною.

Ваше мнение

{vote}

Теги

free counters

Добавить комментарий

Оставить комментарий

    • Смайлы и люди
      Животные и природа
      Еда и напитки
      Активность
      Путешествия и места
      Предметы
      Символы
      Флаги
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив